3 Ekim 2016 Pazartesi

İremciğimin puantiyeli elbisesi

Merhaba
İrem'in bayramlık elbisesinin yapılışını nihayet paylaşabiliyorum.
Kendi elbiselerinden birinin üst bedenini kullanarak önü çizdim ve kestim.



Arkayı da önü kullanarak hazırladım.
Ben bunu bu şekilde kesemedim çünkü çıt çıt için fazlalık bırakmayı unutmuşum. Sadece sırt oyuntusunu bu şekilde çizdiğimi göstermek için ekledim.

Tüm parçalar aşağıdaki resimdeki gibidir.
Üst soldaki kemer için.



Omuz ve yan dikişlerini kapattım.



Eteğinin büzgüsünü çektim.


Alt ve üst bedeni birleştirdim.



Arka kısımda giyip çıkarırken kolay olsun diye çıt çıt kullandım ben.
Yeterli bolluğu bırakırsanız hiç böyle bir detay da gerekmeyebilir.

Arkadaki içe kıvrılmış kısım bu yüzden.


Üst üste getirerek iğneledim.


Sarı renk toplu iğeden sonra açarak iğnelemeye devam ettim.



Üste gelen parçada fazlalık oldu kıvırmadan dolayı.
Bunu keserek eşitledim.
Aşağı doğru dikerek etek dikişini tamamladım.



Kol biyelerini daha önce fisto bluzlarımızda anlattığımız gibi yaptım.
Merak ederseniz bir kaç post altta bulabilirsiniz.



Yakayı fisto ile tamamlayağım için sadece overlok ile temizledim.



pileleri toplu iğne ile ayarladıktan sonra üstünden düz dikiş geçtim.



Son görüntü :)



İşinize yarar umarım.
Hoşçakalın





1 yorum:

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...