1 Ekim 2011 Cumartesi

Aşama aşama hamile pantolonu dikimi

Uzuuuuuuuuuuuuuun bir aradan sonra merhabaaaaaaaaaaaaaa......
Umarım bir daha bu kadar uzun ara vermem.
Bakalım bu hamile pantolonu kime dikilmiş????
Tahminleri alayımmm:))))
Çok şükür bu defaki hamile kıyafeti bizzat kendim için dikildi:)))
Paylaşmak için sabırsızlandım ama acaba daha erken mi derken dayanamadım.
Hem paylaşımda bulunmuş olayım dedim hem de size müjde vereyim.
10 haftalık hamileyim:)))
Ramazan bayramından beri halsizlik yorgunluk olduğu için dikişe ara vermek zorunda kaldım.
Düşünün canım dikiş bile dikmek istemedi ve daha bunun gibi birçok şey.
Mutfaktan tamamen elimi çekmek zorunda kaldım.
Hele bulaşık makinesiyle olan bütün münasebetim süresiz kesintiye uğradı.
Evde değilsem keyfim daha iyi oluyor ama niyeyse evdeyken halsizlik ve mide bulantısıyla baş etmek zorunda kalıyorum.
Neyse çok şükür diyelim umarım en kısa zamanda yemek yapmaya başlarım.

Daha hamileliğim çok yeni ama hemen göbek şişti maşallah.
Pantolonlarımın beli sıkıyor.
Bu aralar havalar serin olduğundan sabah üşürüm diye elbise de giyemiyorum.
Ben de bir senedir giymediğim pantolonumu geçen hafta aldım önüme ve resimde az belli olsa da fermuarın altından bele doğru V şekli çizdim.
Arkası düz.

Bu şekilde ikiye katlayıp kestim.

Belini tamamen çıkardım ama cepler aynen duruyor.

Yine giymediğim ve lazım olabilir diye atmadığım kıyafetlerin arasında duran beyaz bir t-shirtün kollarını kesip düzledim.
Teğelleyip overlok makinesinde diktim.

Üst kısma t-shirtün eteği geldi.
Ben de oraya lastik diktim.
Lastiği biraz uzun kesmişim ilk gün hep yukarı çekmek zorunda kaldım.
Eve gelince hemen lastiği büzdüm çok rahat oldu.
Artık karnım hiç sıkışmıyor.

Bir tane lacivert bir tane de siyah olmak üzere kesilmiş dikilmeyi bekleyen pantolonlar var.
Beni bir süre idare ederler diye düşünüyorum.
Zaten çizme giymeye başlayınca bol bol ebise dikip giyerim.
Ama şu aralar ince uzun kollu tuniklere ihtiyacım var.
Belki bir iki hafta sonra dikerim.
Hoşçakalın...
Dualarınızı eksik etmeyin...

9 yorum:

  1. hayırlı olsun, çok sevindim...:)

    YanıtlaSil
  2. İnanmıyorum. Bu ne güzel bir haber. Çok sevindim. İnşallah bebişini sağlıklı şekilde kucağına almak nasipolur. Tebrik ederim hakikaten çok sevindim. Eee bırak birsüre mutfak sensiz kalsın. O bekler. Pantolonda süper valla. Ben yapabilir miyim bilmem. Bana zor geliyor valla... Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Aşk olsun, 10 haftalık olmayımı bekledin? Senden haber bekliyodum. İnan çok çok mutlu oldum. Dualarım hep seninleydi. Allah kucağımıza almayıda nasipetsin inşallah.

    YanıtlaSil
  4. maşallah barikaallah rabbim inş saglıkla kucagına almayı nasip eder canım ne güzel.:)))))
    pantolan fikrin harika olmuş güle güle giy uzun tuniklerde fikrini bekliyorum sevgilerimle canım mutlu ayrılıyorum blogtan.)))))

    YanıtlaSil
  5. swotpisces;çok teşekkür ederim

    suhuba;teşekkürler canım.amin inşallah.bence sen de yapabilirsin gerçekten basit.hoşçakal

    mimozayım;allah razı olsun canım duaların için.bu süreci biliyorsun kese görünüyor bebeği görmek ve kalp atışları için bekliyorsun işte ancak bu zamana nasip oldu sizlerle paylaşmak.inşallah kucağımıza aldığımız günleri de görürüz.

    selinka;amin canım çok teşekkür ederim içten yorumun için.inşallah en kısa zamanda dikmek istiyorum

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun canım,çok sevindim..maşallah çokda beceriklisin ne iyi etmişsin pantalonlara bu uygulamayı yapmakla.ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun bebek eski pantolonları böyle değerlendirmek ne hoş eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. yeşilinci;sağol canım

    keskin makas;teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. merhaba
    teşekkür ederim öncelikle.elde de olabilir belki ama makine dikişi daha sağlam olur herhalde.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...