17 Mart 2012 Cumartesi

Yeni kumaşlar ve 34.hafta doktor kontrolümüz

Merhabalar
Dün 35. haftamıza girdik çok şükür ve konrolümüz vardı.
Kızımız maşallah sağlıklı herşeyi güzel.2400 gr olmuş kuzum.
Bir dahaki görüşmemiz iki hafta sonra olacak.
Doktorumla doğum hakkında konuştuk biraz.
Ben epidural normal istiyorum kısmet olursa.
Şuan için normal doğuma engel teşkil edecek birşey söz konusu değil ama biliyorsunuz son dakika bile değişebiliyor herşey.
Hakkımızda en hayırlısı ve sağlıklısı nasılsa öyle olsun inşallah.
Epidurali 3 cm açıklık olduğunda yapıyorlarmış ama kimisinin ağrı eşiği yüksek olduğu için daha geç yapılıyormuş.
Yine o anki duruma bağlı herşey.

Gelelim geçenlerde aldığım kumaşlara...

Yaza dikmek için fırsatım olur mu bilmiyorum:))
Üstteki penye. Elbise ya da bluz olabilir.

Bu kumaş kışlık aslında ama ucuz olunca alayım dursun dedim.
Kazova yine elbise dikerim herhalde düz bir model.

Bu ilginç bir kumaş tül üzerine işlemeli.
Ne yapacağıma dair bir fikrim olmasa da beğenince aldım.

Bu da yine penye ,elbise ya da tunik gibi birşey olabilir.

Bunlar da penye aynı desenin farklı renkleri.
Kızıma birşeyler yaparım belki diye aldım.

Bu kumaşı daha önce almıştım.
Pamuklu esnemeyen bir kumaş.
Hoş bir elbise olabilir.

Yine pamuklu bir kumaş.
Yazlık birşeyler düşünüyorum.

Bugün kıyafetlerimi düzenledim yazlıkları çıkardım kışlıkları kaldırdım.
Daha erken olduğunu biliyorum ama ben zaten birçoğunu giyemiyordum.
Onları kaldırdım yazlıklardan da giyebileceğimi tahmin ettiklerimi çıkardım.
Malum yaza kadar kaç kilo verebileceğimi bilmediğim için olmayan kıyafetlerim olacaktır mutlaka onları hiç çıkarmadım.
Ama tabi bu iş beni epey yordu.
Dinlenirken sizlerle de bunları paylaşayım dedim.
Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...