14 Mart 2012 Çarşamba

Lohusa taçlarım

İyi geceler
Tamamlanan bir eksik daha.
Lohusa taçlarım:)))
Şu yazımda arkadaşıma hediye olarak yapmıştım lohusa tacını ve inşallah kendiminkini de yapmak nasip olur demişim...
Zaman geçip gidiyor işte o gün gelmiş bile.
İnşallah yaptığım bu hazırlıkları kullandığımda da sizinle paylaşmak nasip olur.
Bu kızımla bir örnek kullanacağımız model....
Taç ve broş.
Taç benim için broş kızım için battaniyesine takacağım.

Kırmızı kurdele almıştım bir top elimde malzeme bol olunca kenimi kaptırıp bu iki modeli de yapıverdim.

Evde olmak gittikçe beni sıkıyor arkadaşlar hem hiç boş durmuyorum. 
Şu havalar düzelse de bari yürüyüş yapmaya çıksam.
Kapalı havada insanın dışarı çıkası gelmiyor hiç.

Birkaç ufak eksiğimizi hallettikten sonra hastane çantamı hazırlamayı düşünüyorum.
Daha zamanımız var ama artık hazırla diye baskılar alıyorum etraftan.
Şuan için erken doğum riskim yok çok şükür ama yine de belli olmaz.

Cuma günü inşallah güzel haberlerle döneriz doktorumuzdan.
Buarada tecrübeli anneler eksik gördüklerinizi lütfen bana hatırlatın.
Çünkü hep birşeyler eksikmiş gibi size de oluyormuydu normal herhalde:)))
Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...