17 Temmuz 2013 Çarşamba

Mor maksi elbisenin resimli anlatımı

Öncelikle bu postu bu kadar geciktirdiğim için özür dilemek istiyorum.
Fotoğraf makinemi bulamadığım için telefonumla çektim biraz soluk çıktı.
Gelelim anlatımına.
Elbiseyi dar maksi elbise formunda kestim.
Pratik kestiğim için yani kalıpla çalışmadığımdan robayı ve gövdeyi ayrı ayrı kesmedim.
Bütün elbiseyi yukarıdaki gibi bölerek ayırdım.
Parçalar tam birbirine oturdu böylece.
Bu tamamen benim geliştirdiğim bir yöntem ama işe yaradı.
Üst kısmı hem temiz dikiş olsun hem de esnemesi azalsın diye çift kat çalıştım.
Yani üstte gördüğünüz parçaların hem önünden hem arkasından birer tane daha kesip önce onları birleştirdim.
Astarladım yani.
Elbisenin yanlarından sarkan parçaları dikdörtgen şeklinde kestim.
Kumaşım yettiği ölçüde boyunu ayarladım.
Gösterdiğim yerlerden elbisenin önüne ve arkasına ekledim.

Bu resimde sarkan parçanın elbiseye eklendiği yeri düz çizdim ama aslında sivri olmalı elbiseye eklendiğinde böyle duracağı için öyle çizdim.
Bütün parçalarım hazır olduğunda hepsini birlikte diktim.
Diktikten sonra sarkan parçaların boyu uzun geldiği için oval keserek uç kısımlarını kısalttım.
Hem önde hem arkada aynı işlemi yaptım.

Umarım açıklayıcı olmuştur.
Anlaşılmayan bir yer varsa sorabilirsiniz.
Fotoğraf makinemi bulsaydım üstümde nasıl durduğunu da gösterecektim ama makine yok buarada ona yanıyorum nerde bıraktık acaba diye.
Gezerken kaybettik sanırım.
Birşey kaybetmesem şaşarım zaten.
Giydiğimde birçok kişi tarafından çok beğenildiğini eklemeden geçemeyeceğim:))

2 yorum:

  1. Anlatım için teşekkürler.Benim için gayet anlaşır oldu.Elbisenin gerçekten de güzel bir modeli var.En kısa zamanda denemek istiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...