4 Ocak 2012 Çarşamba

Bebek yeleği ve patiği

Merhabalar
Bu defa bir arkadaşımın bebeğine ördüm.

Patiklerin anlatımı burada

Bu aralar sırt ve bel ağrılarıyla uğraşıyorum.
Evde otururken hep destekliyorum belimi boynumu ama okulda ve ayakta kaldığım süreler yetiyor.
Bu yüzden kendime hamile yastığı dikmeyi düşünüyorum.
Yatarken de hep yan yattığım için sırt boşta kalıyor dikeceğim model kullanışlı  birşeye benziyor inşallah rahat ederim bakalım.
Silikon aldım bugün .
Yarın boş günüm inşallah dikerim de hemen kullanabilirim.
Çünkü şuan ayrı ayrı yastıklarla idare ediyorum o da zor oluyor.
Beğendiğim model bu kullanınca düşüncelerimi paylaşırım.
Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...