24 Aralık 2011 Cumartesi

Keçe bebek patiği

Merhaba
Nasılsınızzzz?????
Biz iyiyiz çok şükür.
Geçen pazartesi ayrıntılı ultrasonumuz vardı kızımızın herşeyi normalmiş maşallah.
421 gr olmuş:)))
Dün de aşı oldum tetanoz aşısı oldum.
Dün birşeyim yoktu ama bugün kolum ağrıyor.
Örgü patikleriden sonra keçe patiklere merak saldım.
Nasıl şeker şeyler var bir görseniz.
İşte bunlar da benim kızıım için yaptığım ilk keçe patikler.
İlk dedim sanırım devamı gelecek.
Nasıl beğendiniz mi?

Kalıbını burdan aldım.

Bu yaptıklarım 0-3 ay için.
Ama epey küçük oldular doğduğu gibi giyebilir herhalde.
Zaten üçüncü ayımız yaza denk geliyor daha büyük çalışmam lazım bir dahaki kış için.
Hoşçakalınnnnnn.........

3 yorum:

  1. çok cici olmuş emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel,çok sevimli olmuşlar.Allah sağlıkla giydirmek nasip etsin.

    YanıtlaSil
  3. canimçektipişirdim ;teşekkür ederim

    kpsszede;teşekkürler aminnnn

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...