5 Ağustos 2011 Cuma

Kadife

Yine bir sahur sonrası merhaba...
Sizlerle annemin ve kayınvalidemin bana verdiği kadife kıyafetleri paylaşmak istedim.
İkisininkiler de gelinlik zamanlarından kalmış.
Yıllardır sandıkta duruduğu için buruşuk yıkanıp ütülenmesi lazım.
Yukarıdaki resimdeki kayınvalidemin elbisesi.
Lacivert renk ama güzel bir lacivert:))
Tam üstüme göre sadece boyunun biraz kısalması lazım.
Yakada ve kollarında kendi kumaşından düğmeler var.




Bu da yine kayınvalidemin.
Bu şekliyle giymeyeceğim kesin değişiklik yaparım herhalde...
Ceketi kısa ben ceketi çok sevdim.

Bu elbise de annemden yadigar.
Rengi bordo.
Rengini çok sevdim ama değiştirilmesi gereken çok yeri var.
Annem bol diktirmiş hatta kardeşime 6 aylık hamileyken giyebiliyormuş.
Yakası çok kapalı bir de kolları düşük biraz.
Ama olsun ben hepsini hallederim.
Bunlar benim için çok değerli.
İki elbisenin kadifesi de çok kaliteli.


Bu kumaşlar da kayınvalidemden.
Yavruağızı renginde olanı çok sevdim.
Hatta dikeceğim model bile belli elbise olacak inşallah.

Bu da bu gecenin ganimeti.
Çizgili elbisenin modelinden biraz daha dar kalıplı.
Çok kolay bir elbise modeli kumaş kendini gösteriyorsa bence hiç detaylı bir modele gerek yok.
Bu kumaş puantiyeli elbise diye tutturup aldığım bir kumaş.
Pamuk 1,5 mt aldım ama bu modele 1 mt çok rahat yetiyor.
Yakası kaldı sadece yarın gece tamamlarım herhalde.
Hoşçakalın

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Allah aşkına sen bursada bu kumaşları bu kadar uyguna nereden buluyorsun. Öğrenmem lazım. Bu arada önümüzdeki tatile gitmeden ve dönüşte ablamları alıp bırakmak için bursaya uğrayacağım. Ve bayramdada oradayım. :)

    YanıtlaSil
  3. swotpisces: oh böyle büyük fotolar çok daha keyifli, hepsi çok hoş, elbise anlatımlı istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. suhuba;teşekkür ederim canım.Bursa da ben hep aynı yerden kumaş alıyorum orası da heykel zaten ablan bursada oturuyorsa biliyordur kumaşçılar toplu olarak vakıfbank aralığında.ama malesef herzaman çok ucuza yani istanbuldaki gibi kumaşlar olmuyor.genellikle 5 TL oluyor aldığım kumaşların metresi.Ben malesef bayramda bursada değilim canım susurlukta olacağım inşallah:))

    swotpisces;teşekkürler canım en kısa zamanda detaylı anlatım veririm

    YanıtlaSil
  5. canım, puantiyeliye bayıldım.ellerine sağlık ve maşaallah! elbise modellerinden de elfe'ninki çok güzel.sana da çok yakışacak, üzerinde bir göreyim de...:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canım...ben de ona karar verdim zaten sabırsızlanıyorum bitirmek için ama dikişe 1 hafta ara verdim...

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...