16 Haziran 2011 Perşembe

Dantel elbise

Bir arkadaşıma dikiyorum bu elbiseyi.Henüz bitmedi ama eklemek istedim.
Aynı kumaştan bende de var ama bu defa ben daha önce almıştım hatta sizinle paylaşmıştım.
Beline kemer istemişti ben de obi kemer yaptım güzel oldu sanki umarım beğenir.
Kolları volanlı , yakasını ise büzgü ile yaptım.Kol-yaka-etek boyu yarın denedikten sonra ayarlanacak.
Astar yapılacak bir de.
Kemerin kumaşından astar elbise diksem diyorum yani elbiseye monte etmeden???
Artık yarın kendisi karar verir.

Bitirince tekrar fotoğraflayacağım.Bu arada kalıp kullanmadım eğer isterseniz yine çizimle anlatmaya çalışırım.
(Laf aramızda bu olay da çok hoşuma gitti:)))
Nasıl beğendiniz mi?
İyi geceler...

3 yorum:

  1. 1 haftalık tatildeydm ne çok yazı var. Hızlı bayansın velhasıl. Elbise çok şık duruyor. Arkadaşını kıskandım.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş, güle güle giyin. kalıpsız dikiş nasıl oulyor, ben hiç bilmiyorum ben de dikebilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. kolay kumaşlarla başlarsan yapabilirsin bence.yani şimdilik penye yada dantel tarzı esneyebilen ve dikimi kolay kumaşlar daha az riskli oluyor.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...