26 Mayıs 2011 Perşembe

Bluz dikmeye devam :)

 Kumaşı bugün aldım -yıkadım - diktim - giydim:)) Renklerine bayılıp aldım.
Bu aralar elim hep şifon kumaşlara ve bluzlara gidiyor nedense.


 Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var.Yukardaki kumaş elbise olmayı bekliyor 2 mt.Ama modele karar veremedim.Yardımcı olursanız çok ama çok mutlu olurum :) Zira biran önce dikip giymek istiyorum.
 Bu kumaşları da bugün aldım.Bu yaz bol bol düğün var ben de becerebilirsem biraz abiye bir elbise dikmek istiyorum.Bu senenin rengi modasına uydum ben de:) Pudra pembesi...

 Bu kumaş mor leopar fotoğrafta biraz koyu çıkmış sanırım.Bundan fırfırlı bir model yapmak istiyorum kolları yakası eteği heryerinde fırfırlar olacak.Bir de bundan biraz daha alıp altını düz siyah üstünü bu kumaşla çalışıp yine abiye tarzı bir elbise dikmek istiyorum.
Bunun da fiyatını uygun bulunca aldım çiçek desenini çok seviyorum.Uçuş uçuş bir elbise dikmek istiyorum bundan da.

Artık not işleri bitti çok şükür... Tam gaz dikiş...
Bundan sonra gelmez dediğimiz müfettişleri de atlattık çok şükür.
Dün öğretmenliğimin ikinci teftişini geçirdim(üçüncü yılımı çalışıyorum)
Daha niceleri nasip olur inşallah.

Isınmaz dediğimiz havalar tahmin ettiğim gibi birden ısındı.
Ama aydınlık sabaha uyanmak insana enerji veriyor.
Görüşmek dileğiyle hoşçakalın...
Yorumlarınız esirgemezseniz çok mutlu edersiniz beni:)))

5 yorum:

  1. yaaaaaaa:))) bayıldım diktiğine, inanırmısın ipek bi bluz dikiyorum yarın biter kesin, tiril tiril, kumaştan kalanla da böyle bi model yapmayı planlıyordum:))
    güle güle giy canmm

    YanıtlaSil
  2. Dik canım:)) dikmesi kolay giymesi zevkli daha ne istenirki:)))

    YanıtlaSil
  3. Baharın sıcaklığı kumaşlara yansımış.Rengarenk.Gerçekten de aydınlık sabaha uyanmak enerji veriyor.Bu enerjilede inş. dikişlerini biran önce bitirirsin....

    YanıtlaSil
  4. diktigin çok güzel ,fikir sormuşsun kumaşların hakkında ,keşke fikir şeyettirebilsem :)bende olmayan birşey sanırım model yakıştırmak ,eminim ki sen çok güzel modeller bulacaksın ,kolay gelsin

    YanıtlaSil
  5. ben buldum galiba bi model sabah okula giderken otobüste geldi aklıma:)) yarın dikmeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...