3 Şubat 2011 Perşembe

sarhoş bacağı örneği

video
Sevgili kardeşimin önceki  yazımdaki anlatımımı yetersiz bulması ve -bravo çok anlaşılır anlatmışsın- demesi birde aynı boyunluktan yapmak istemesi üzerine bir video hazırladım hatta abartıp fotoğraf da koyuyorum.Umarım artık yapabilirsin canım.
İlk 2 ilmeği düz örüyoruz.Arttırmalar içten olacak ki örgünün kenarları düzgün gitsin
 Üçüncü ilmeği almadan önce şişe ipi doluyoruz.
 Diğerlerinde de ilmeği almadan önce şişe ipi doluyoruz.
 Arttırmayı yaparken ikincinin dibinden ilmek çıkarıyoruz.Bunu normal örüyoruz.Bundan sonraki ilmeği yine şişe ip doladıktan sonra alıyoruz.
      Diğer ilmekleri bir önceki sırada olduğu gibi şişe ip dolayarak alıyoruz.Ancak bir önceki sırada arttırdığımız için iki ilmeği birlikte alıyoruz.Hep bu şekilde devam ediyor.Bu sıranın sonuna geldiğimizde sondaki iki ilmekten ilkini şişe ip dolayarak alıyoruz.Bu ilmeğin dibinden yine ilmek çıkarıyoruz (arttırmak için) bu çıkardığımız ilmeği normal örerek alıyoruz.Buarada arttırmaları hep ön sırada yapıyoruz ancak her ön sırayı örerken değil çünkü bir defada 4 ilmek arttırdığımız için birden çok artar.Ön sırayı bir örüşümüzde arttırıyoruz diğerinde arttırmıyoruz.Bir sonraki seferde yine arttırıyoruz.Bu şekilde devam ediyor.Karışık gibi görünüyor ama oldukça basit bir örnek.Sadece arttırmalar biraz karıştırabilir ama örneğin düzgün gitmesi için önemli.

2 yorum:

  1. bu kadar yorucu bi anlatımın sonunda anladım :) yarın başlıcam inş. güzel olurr ama ben bu şalı bitirene kadar daha seni 10 kere ararım abla haberin olsunn :))

    YanıtlaSil
  2. orası kesin canım:) bu daha başlangıcıydı zaten.uzaktan da olsa yetişiyorum ama:))

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...Yorumlarınız benim için çok değerli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...